Προϊόντα για φύλος bovis (2)

Μεταφορά Θερμότητας - Άμεση και Έμμεση

Μεταφορά Θερμότητας - Άμεση και Έμμεση

Θερμή μεταφορά, άμεση και έμμεση Στην άμεση θερμή μεταφορά, η εικόνα εκτυπώνεται ανάποδα στο υλικό βάσης και στη συνέχεια καλύπτεται με κόλλα. Πριν από τη μεταφορά, η κόλλα ενεργοποιείται με θερμότητα και το αντικείμενο έρχεται σε άμεση επαφή με την εικόνα. Η εικόνα κολλάει τώρα στο αντικείμενο και μπορεί να καεί. Αυτός ο τρόπος είναι ευνοϊκός, καθώς δεν υπάρχουν φθαρτά εξαρτήματα. Ανάλογα με τον τύπο της μηχανής, μπορούν να διακοσμηθούν κωνικά, κυλινδρικά, οβάλ και επίσης ορθογώνια αντικείμενα. Η επιφάνεια που θα διακοσμηθεί θα πρέπει να είναι επίπεδη, δηλαδή ούτε κοίλη ούτε κυρτή. Για κοίλες ή κυρτές επιφάνειες ή ανάγλυφα, προτείνουμε την έμμεση θερμή μεταφορά. Εδώ η "κόλλα" βρίσκεται στο χαρτί, στο οποίο εκτυπώνεται μια σωστή εικόνα. Με τη θέρμανση, αυτή η κόλλα λιώνει κάτω από την εικόνα, η οποία απομακρύνεται από το χαρτί με έναν επίσης θερμαινόμενο σιλικόνινο σφουγγάρι.
Miskos

Miskos

Ιδρυμένη με το όνομα Miskos Helva στην Κωνσταντινούπολη, Φατίχ, η Miskos έχει συνεχώς προσαρμοστεί στις εξελισσόμενες συνθήκες της αγοράς και στα πρότυπα διεθνών οργανισμών. Για να καλύψει τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών, αρχικά μετακόμισε στο εργοστάσιό της στην Κωνσταντινούπολη, Μπαχτσελίεβλερ, και στη συνέχεια στην παραγωγική περιοχή 10.000 τ.μ. στη Ζώνη Οργανωμένης Βιομηχανίας Κασταμονής. Η Miskos δεσμεύεται για τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας. Η εταιρεία δίνει προσεκτική προσοχή στη συμμόρφωση με τις συνθήκες ποιότητας και υγιεινής κατά την παραγωγή και λαμβάνει υπόψη τις απαιτήσεις των νόμων για την επαγγελματική υγεία και ασφάλεια και τα τρόφιμα. Οι σταθερά αυξανόμενοι δείκτες κερδών της εταιρείας δείχνουν ότι η Miskos είναι στον σωστό δρόμο με αυτή την εστίαση στην ποιότητα. Η Miskos είναι γνωστή για τις τραγανές, ξηρές πάστες φρούτων, το wafer halva, το cekme halva και το τουρκικό παραμυθένιο μετάξι. Η φυσική προσέγγιση παραγωγής αναδεικνύει τη παραδοσιακή τουρκική γεύση και διασφαλίζει επίσης την αυξανόμενη δημοτικότητα των προϊόντων στο εξωτερικό.